Ajj

Haft en super mysig kväll. 
Ätit middag med pappsen och varit hos svärfar och sett på Grinchen. Åkte ut till K, där det var party, satt och snacka en stund innan vi åkte två bilar in mot stan för att släppa av dem på krogen. Senare åkte vi och spelade bowling, helt plötsligt dök L och R upp och skulle ha banan brevid oss.. Måste säga att jag höll på att skämmas ihjäl.. Första kastet fick jag strike, men lika fan ramlade jag mitt på näsan så nu har jag ett blå lila knä som gör ordentligt ont.. Men självklart så vann jag över grabbarna, 6 strikes på sista halvomgången, helt okej ;) Orkar inte lägga in bilder på datorn just nu, för strax ska vi iväg och skjutsa hem N! 

2011-11-27 | 20:21:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback