How u gon' upgrade me? What's higher than number one?

Hela dagen har gått åt helvete känns det som men ändå inte.

Började dagen med 1 lektion i morse.. Engelska, där jag skulle göra ett skriftligt prov, lämna in mitt CV och helt plötsligt fick jag dessutom göra muntligt i nationella, helt oförberett! Well! Det gick helt okej, mammsen hämtade mig strax efter det och vi åkte till Elgiganten och tittade ut ny mobil till mig eftersom den andra gav upp helt enkelt, åkte snabbt till banken och löste in min check eftersom banken här uppe stänger igen helt på onsdag, avslutningsvis bar det av snabbt hemåt.

En halv Hawaiipizza senare blev det lång fika hemma hos Becca som jag inte träffat på evigheter, alltid lika kul att uppdateras kring det nyaste skvallret och alla nya händelser överhuvudtaget. Måste ju tillägga att hennes kisse var hur mysig som helst och att caffe latte med mjölk är way much better than just an regular caffe latte! Så kan det gå när vattnet är avstängt!

Hem i värmen, 19 grader varmt den 11 april??? Helt otroligt vad vädret förändras inom loppet av en månad! Snabbt möta upp Sandra och chockas av en kvinna som sitter på marken och vägrar resa sig upp före hon får en pizza? Hallå, vart är världen påväg!? Hem till familjen Andersson för att göra kladdiga muffins som dock smakade lite väl mycket bakpulver när jag råkade ha i det dubbla.

Håruppsättningar, skvaller och en hel del skratt senare så vill jag passa på att säga tack till Sandra, som funnits där för mig i över 8 år trots att jag ibland sårat och svikit henne till den graden att vår vänskap nått sitt slut, men trots det ändå gett mig chans efter chans, och jag måste instämma med citatet "man inser inte vad man har förrän man har förlorat det", och det var verkligen så, och i dagsläget är jag så himla glad att hon gett mig en chans till och den här gången kommer jag satan i mig inte göra bort mig. För så pålitliga vänner som alltid ställer upp, det finns det inte många av!

Kvällen i sig vill jag dock inte diskutera då det ligger på ett mer personligt plan, men vill bara säga till dig som har gjort detta, man beter sig inte så. Det är fel och det inser du nog troligtvis själv också inom sin tid. 
Nu ska jag och min finaste se klart på filmen för att sedan krypa till sängs, i Söndags delade vi 6 månader, och jag blir bara kärare för varje dag! Jag älskar dig mitt hjärta 

2011-04-12 | 20:32:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback