130723

I förrgår var en sån dag då jag verkligen inte kände för att jobba, eftersom det troligtvis var årets varmaste dag hittills, tänkte försöka kompensera upp det till idag då jag är ledig och ska ut på landet och bara njuta. Är ledig idag och imorgon, sen hoppar jag på´t igen. 
 
Ställde klockan på 09.30 imorse, men blev istället väckt 09.00 av ett telefonsamtal, kände att jag knappt visste var jag var någonstans haha, men det gick bra och fick den informationen som jag ville ha(även om den där halvtimman extra hade gjort susen), nu är det bara att ringa vidare och hoppas på samma tur.



2013-07-23 | 09:24:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback