L'amour de fin de vie?

Gårdagskvällen blev lång, Leffe kom över och grävde upp hela trädgården och man kan ju minst sagt säga att det inte blev ett litet hål han grävde, jag fick åka grävskopa över gropen för att slippa springa runt hela huset hela tiden.
Efter ett tag kom Elin över med en kompis och vi tittade på Rosa- the movie... Ehm..Haha. Men ja, livet är ju bra kul ibland.
Innan dem kom över var vi iväg på Slagsta glass och åt, sen skulle vi bada, men sån badkruka som jag blivit så doppade jag bara fötterna.
_______________

Vaknade runt 16.30 idag, eftersom jag inte sov någonting i går natt.
Vi åkte och åt pizza och skulle ha badat i Sundbyholm men bestämde oss för att skita i det eftersom ingen av oss hade badkläder med oss. Väl hemma ringde Leffe&Elin och frågade ifall vi ville komma över och bada, och så fick det bli.
Ca. 27 C* i poolen och känslan av sommar och natur är underbar!

2010-07-10 | 16:54:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback