Oroa dig inte för morgondagen, i övermorgon är den över.

Lång dag i skolan, med andra ord är jag helt slut! Malin låg hemma idag och det gjorde att jag Elin och Sandra fick arbeta i grupp under show - make upen, där vi skulle få inspiration ifrån en bild på en kändis som har medverkat i melodifestivalen. Medan Elin fixade Sandra tog jag tag i löshåret och tvättade det, vill bara säga, usch vilken tid det tog och tacka gudarna för att jag inte använder det vanligtvis! När allt var klart vid 14.00, blev det diskussion kring vår modevisning den 10 Juni, och man kan utan tvekan säga att våran klass har väldigt starka åsikter och är väldigt  envisa, både på gott och ont!   

På vägen hem var det helt plötsligt någon som ropade mitt  namn helt oväntat, och när jag tittade mig omkring satt Sandra plötsligt i fönstret och vinkade, mysig tjej det där! Snart kommer älskling hem och det blir tidig sänggång ikväll eftersom morgondagen bjuder på nationellt prov i 5 timmar!

Styling: 
Modell: Elin → Pernilla Wahlgren
Make up: Desireé Andersson
Hair: Sandra Strömberg

Modell: Sandra → Marie Serneholt
Make up: Elin Freskgård
Hair: Elin Freskgård

Modell: Desireé → Marie Serneholt
Make up: Sandra Strömberg
Hair: Sandra Strömberg & Elin Freskgård
 

2011-04-13 | 20:39:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback