Solen sken äntligen!

Sliten tjej vaknade upp i morse efter diverse konstiga mardrömmar under natten, försökte göra mig mänsklig genom att hälla i mig kaffe och göra så jag såg anständig ut. Satte mig i solen och njöt en sväng innan Sandrutt och hennes mor hämtade upp oss (hon fick agera skjuts), hamnade på campingen och träffade Kjell,Berith och Felix. Satt och diskuterade valet av restaurang innan vi rullade iväg och hamnade på Butlers hörna, och misstro mig inte, hunden fick följa med både inomhus och utomhus, trevlig personal det där! Och självfallet så var maten super god och jag hamnade stort sett i matkoma. Rullade tillbaka till campingen mätta och belåtna, satte oss i solen, drack kaffe, smakade på Sandrutts hembak och gjorde oss i ordning för lite 10.000-spel, vann 1 gång av 3 kände mig ganska nöjd, fast ska jag vara 100% ärlig så delade jag och S på vinsten, även fast jag vann först. 
Avslutade träffen genom K spådde mig i änglakort, intressant drag, sitter fortfarande och klurar på innebörden...

Sandrutts mamma hämtade sedan upp oss och körde ut mig till pojkarna som stod på bryggan och fiskade, ingen fiskelycka för mig inte, troligtvis är det bättre imorgon efter vi hjälpts C´s syster med diverse saker.. 

2013-07-01 | 02:32:12 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Confessions of a Shopaholic

ja, det är inte mycket sol man får se här :/

tänkte tipsa om mina nya tävling där du kan vinna en Guess väska värde 1000kr
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2013/06/vinn-en-guess-vaska-varde-1000kr.html

2013-07-01 // 13:05:32
» Schnigel

Titt så sommriga typer ;> pöss

2013-07-01 // 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback