Söndag

Blev ingen sömn överhuvudtaget efter min kväll med Robin. Min kära morbror kom istället tidigt på morgonen och vi åkte till Mc donalds och åt frukost. När vi kände att vi var klara åkte vi bort till Pillan med familj som precis hade stigit upp. Vi gick ner till bilen och försökte klura ut hur vi skulle göra med bil barnstolen vilket var väldigt skumt konstruerat så vi tog Pillans bil tillslut. Vi skjutsade ner Pillan till Haga trafikskola, när vi släppte av henne åkte vi mot himmestalundsfältet för att titta på hällristningarna men vi hann inte långt innan Pillan ringde och var panikslagen för hon hade fått med sig fel papper, haha! Så vi åkte hem och hämtade dem och skyndade oss för att hinna lämna dem innan hennes kurs började. Väl klara åkte vi dit igen och gick en lite promenad, solen sken och svetten rann, fick kasta i oss vatten för att inte smälta bort. Vi åkte hem och jag gav Alexander lite Risifrutti innan vi lekte. Gullig som han är skulle han självklart hitta på något nytt, jag fyllde en cola flaska med vatten, gav honom ett sugrör och mariekexen. Nej men då skulle mariekexen ner i flaskan och sedan blandas runt haha! Runt klockan 12 var det dags att äta, det blev spaghetti & köttfärssås ( med något annat namn dock ) och det var inga problem! Han åt och åt :) När han var mätt satte vi oss och tittade på Disney Chanel och jag hade en liten skitunge som somnade i mitt knä. Framåt 14, taget hämtade vi upp Pillan och det var dags att äta. Sen var jag så himla trött och varm så det fick bli en kall dusch för att sedan somna helt komplett i sängen! 
 

2010-07-19 | 17:16:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback