Toppen dag :-)

En lång dag som inte bjöd på så mycket sol är nu förbi, jobbade fram till 17 och eftersom det mesta badet är nedsatt till 50% nu så är det mestadels det jag styrt med idag, en hel del trevliga kunder som ger en så mycket energi. Åkte hem, drack en efterlängtad kopp kaffe och gav mig sedan iväg på cykeln för att möta upp lite kunder i Haga och lämna produkter sen vidare till Daniel.

Vi hade en toppen kväll med mat och behandlingar, han passade på att ta en promenad när jag skulle hem så jag fick sällskap, jag på cykeln han som körde intervall bredvid, bra träningspass!

Nu är jag helt slut, inte orkat styra här hemma så det får jag ta imorgon för nu ska jag och Buslus sova några timmar, natti natti.


2013-07-16 | 00:30:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback