130605

Varit en lång dag idag, innan jobbet passade jag på att få lite gjort, C och jag åkte iväg och köpte en efterlängtad fläkt hem till mig eftersom vi har så himla varmt hemma, åkte vidare till C´s morföraldrar för lite snabbfika, väl nere på stan innan jobbet passade jag på att köpa lite nödvändigheter så som cykelshorts etc.

Jobbet gick bra även om jag känt mig mestadels trött hela dagen, men när jag väl stängde butiken hämtade C upp mig och vi åkte ut till min systers hus där mamma var barnvakt åt lillkillen, vi satt ute på verandan en stund, drack lite kaffe, innan vi återigen satte oss i bilen och rullade hemåt. 

2013-06-06 | 00:07:39 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback