Halloj på er!

Dagarna rullar på och för det mesta så är det jobb på schemat, därför så känner jag inte för att prioritera bloggen, och hur roligt är det egentligen att läsa "Idag har jag arbetat"?Det är ju inte direkt som att jag enbart har ett jobb att sköta.. Nu är jag iallafall ledig några dagar och ska försöka att få lite ärenden gjorda och kanske ha lite roligt? Vi var iväg hos C´s syster och firade henne i förrgår och igår var vi ute på landet hos Mammi och avslutade kvällen hos C´s mamma som var barnvakt till Mandis! Idag har blivit en riktig slappisdag men imorgon tänkte jag börja komma igång med allt som behövs göras, C har blivit med båt och styr mest med den om dagarna så jag kanske ska försöka prioritera lite träning i veckan? Fast då blir jag väl sjuk igen.. Garanterat! 
 

2013-06-10 | 22:42:40 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback