BH

Visste ni, att ca 9 av 10 kvinnor i Sverige bär fel Bh- storlek? Antingen tar de fel på omfånget och får därmed inte tillräckligt stöd, och andra tar fel på kupan och får därför en "hängigare byst" än vad som egentligen är rätt? Många tar dessutom båda dessa fel, och fram till igår trodde jag att min kupa var 80C, men fick bekräftat att min storlek istället var 75E, en aning chockartat va? Men gud så skönt de bh:arna jag provade satt och när jag satte på mig min gamla så kändes det bara hel fel! Så inom en snar framtid kommer jag shoppa loss Bh:ar i rätt storlek, för är det inte skönare att veta att man har rätt? Det ser ju så himla mycket bättre ut, och känns ju därefter! 

Alla dessa finns att köpa på Twilfit, den rosa push up modellen är på rea i vår butik just nu och går loss för ca 100-lappen!

2013-03-29 | 15:05:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Kanske något jag borde kolla upp. Jag har 80C-80D beroende på bh och jag tycker de sitter rätt. Men kanske borde kolla upp sånt!

Svar: Roligt att du är med och tävlar! Lycka till! :)

Svar: Ja! Jag blev super chockad att jag hade så fel, så när jag provade "rätt" så att säga och sedan satte på mig min gamla märkte jag en ganska markant skillnad om vi säger så..Så det tycker jag du ska göra! Japp! :D Håller tummarna!
serendip.blogg.se

2013-03-30 // 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback