Chic bohemian

Hoppas på att jag får hem en del efterlängtade saker på posten idag, tycker att jag har gått och väntat hela veckan utan att det hänt någonting.. Eller jo, min fina tröja har ju faktiskt kommit! Den har ett chic´t och lite vintagebaserat tryck, och materialet är to die for, känns som en babyfilt haha!
Finns att hitta här: http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/tröjor/wildfox-2301/grannys-bag-beach-jumper-230135-1/

Dessutom fick vi hem en sak som ska vara en present nästa vecka, men då var det fel saker i.. Så rätt är på väg förhoppningsvis! 
Annars då? Torsdag idag.. Valde att sova ut några timmar efter att jag hoppade upp min älskling ur sängen som skulle iväg på möte. Resten av dagen får vi se vad det blir.

2013-03-14 | 12:44:47 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback