Dagens

Trött tjej efter en super rolig dag på jobbet, då bl.a vår maskot Bearemy var ute i köpcentrat och hälsade på lite barn och vuxna! C´s pappa kom oväntat till butiken när jag slutade så jag åkte med honom hem till C´s farmor för lite eftermiddagsfika innan vi åkte hemåt och mestadels har slappat och sett på Johan Falk- National target. Imorgon väntas lite träning på schemat samt träffa min fina snutta innan jag ska iväg och lära mig stängningen på jobbet! Saker går bra nu känner jag:) Titta förresten vilken underbar stickad sak min Mammi köpte med sig hem till mig från Kanada, jag älskar den! Så himla mjuk och söt. Det här får avrunda kvällen! Hoppas ni får en grym start på veckan, och tänk positivt! 

2013-03-03 | 23:21:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback