Dags att ruska upp sig

Mötet igår gick bra, hoppas att det löser sig, inte enbart för mig, utan även för de andra som var deltagande. Så himla tråkigt när det blir massa konstigheter och det gäller ens ekonomi, men de är bara och lägga gasen i botten och hoppas på det bästa! Hann åka iväg och handla med mamma, käka middag hos H och även iväg till banken och uträtta lite ärenden igår samt käka våfflor på landet (det var ju trots allt våffeldagen), men jag har däremot insett att jag inte bör göra våfflorna, ett 7 cm långt brännsår på underarmen blev resultatet... 
 
Idag ska jag hjälpa mamma och rensa ur lite innan jag måste hemåt och styra upp här hemma, det har inte blivit av eftersom jag varit sjuk och jag lär inte hinna det de kommande dagarna heller så lika bra att få det gjort! 
 
Imorgon åker jag till Ullared och jag längtar som tusan!:D Har inte varit där på flera år och ska bli kul och se om man kan göra några fynd haha! Kanske träffar Ola-Conny? ;) 
På Torsdag vankas det upplärnings jobb och jag är faktiskt inte så nervös, det känns faktiskt väldigt bra, de 2 jobben jag fått komma på intervju på, har jag ju faktiskt fått och det borde ju betyda någonting. 
 
Ha en bra Tisdag, bilderna vägrande komma med så de blir ett enskilt inlägg senare eller om jag uppdaterar detta. 

2013-03-26 | 10:02:07 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback