Gekås-Ullared

Försökte somna tidigt eftersom vi skulle åka vid 03.30, och innan dess kan man ju gärna vakna till lite, fokus var på att somna runt 20.00, tror jag somnade vid 23-00 någon gång? Och steg upp 02.. Vi kom fram ca 40 minuter innan de öppnade men när klockan var ca 07.40 var det ändå dags att gå och ställa sig i kö, vi stod kanske som personer nr.10-11, och när klockan var tio i så ringlade sig kön hela vägen runt huset, så vi gjorde nog rätt i att gå ut lite tidigare.

 
Första shoppingrundan var klar runt 11 och vi bestämde oss för att käka på restaurangen brevid som skulle ha både pasta, kebab och allt möjligt. Men jag har då aldrig varit med om en så konstig plats! På ingången stod det: "Gå runt DORÄN", ja då gick vi runt till andra dörren och råkade trampa i något jäkla cement eller nått o då är det en arg gubbe i fönstret som säger att vi ska gå tillbaka (o.b.s att på den dörren vi gick runt till stod det ingenting alls, så tekniskt sätt var det ju där man skulle gå in) men nej! Då skulle vi gå in där det stod att man skulle gå RUNT dörren.. När vi väl kommer in och beställt maten är inte bara maten as vidrig och knappt går att äta, dessutom är det banan flugor som stör, så det slutade med att vi lämnade våra tallrikar halvfulla och gick därifrån, det bara gick verkligen inte.. 

Istället gick vi in i "shoppinghuset" som låg brevid, bl.a Veromodas outlet låg där men det var inte mycket och ha, och på övervåningen låg "Martinshop.se", det är ju en erotikbutik och är ju i princip den största som finns i Danmark så som jag fattat det, men då är min fråga, hur kommer det sig att de försöker etablera sig just där?? I Gekås, mitt i ingenstans? Jaja! Tog en bild så ni fick se hur det såg ut där i varje fall. 


Andra shoppingrundan blev bara lite smått eftersom det var mängder av folk då istället. När vi stod i kassan hade vi en äldre dam framför oss som köpte jag vet inte hur mycket godis?! Det såg ut att räcka till ett fotbollslag i 1 år, antingen det eller så hade hon en hel del barnbarn eftersom vagnen enbart bestod av godis, förutom 2 limpor med bröd, bra kompensation va? Sen rörde vi oss hemåt och vi var väl hemma runt 17 snåret, skönt! Hur trött som helst var jag, men sömnen infann sig någon gång vid 22 när jag hade packat upp allt och min plutt kom hit så jag fick pussa lite på honom och ge honom lite påsk-presenter som jag hade köpt!
 

2013-03-29 | 11:45:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback