Saker förändras från minut till minut

Vet inte riktigt var jag ska börja.. Stängningen igår på jobbet gick över förväntan och jag såg fram emot att få stänga själv f.r.o.m nästa vecka men det blev inte riktigt som någon av oss tänkt sig.. Idag förklarades vår butik i konkurs och jag kan uppriktigt säga att jag är super ledsen! Jag har ju bara hunnit jobba lite mer än en månad men verkligen känt att jag vill utvecklas inom jobbet, jag hade bästa arbetskollegorna och inte minst mysigaste arbetsplatsen man kunde tänka sig..Så idag har det blivit lite av allt möjligt.. Allt från att hämta personliga ägodelar till att vara i kontakt med facket osv. Men nu är det bara att tänka framåt och se det här som en mycket fin upplevelse och något jag varit stolt över att arbeta med!

Kvällen har tillbringats med min fina Bästistjej och min älsklingspojke, sett film och pratat om olika teorier och även insett att jag inte har den minsta koll på vilka bandmedlemmar som är med vart och inte.

En rolig diskussion var b.la. : på en liten påse med krydda stod det "sensuell rosé peppar".

Jag: " Vart fan är rosé peppar sensuellt någonstans?"
Sandra: "Jag vet inte, det ska ju öka sexlusten"
Jag: " Haha du menar inte rosen rot då?"
Sandra: "...."

Bjuder på en bild på "Bosse" och "Pär", min första nalle i butiken, samt min och C's kärleksnalle. Sandrutt hade även en mysstund med de tidigare ikväll.


2013-03-06 | 01:31:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback