Thank good it's Monday!

Fått mycket mer uträttat idag än vad jag hade tänkt mig! En stund efter att jag hade vaknat frågade Sandra om jag ville med en sväng på stan och så blev fallet, jag hade bestämt mig innan: jag ska inte köpa nått!.. Högst 1 väska som har tittat på länge och som faktiskt behövs. Vad händer då? Väskan finns inte, och jag kommer istället hem med 2 nya ögonskuggspaletter, 1 par leggings och 1 tröja.. Fy skäms på mig, jag ska ju försöka hålla igen! Men roligt hade vi åt diverse människor som uppenbart inte kan bete sig ordentligt, och 2 turer i olika Second hand butiker, vilket alltid är lika mysigt! Sandra fick med sig en super söt kjol från 60-talet! Därefter hamnade vi på Diamanten och avslutade dagen hemma hos Sandra där vi gick igenom lite kläder och annat!


2013-03-12 | 00:50:00 | Vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Canth64

Det Ska vara du hehe.

Svar: Haha ja ! jäkla skit:(
serendip.blogg.se

2013-03-12 // 07:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback