The sun is shining

Verkligen superfint väder idag! Solen har lyst i mitt ansikte och jag har känt av lite vårkänslor. Tänkte nästan ta vårjackan men ändrade mig i sista sekund, jag väntar nog ett tag till för att undvika och bli sjuk! Blev en tur på stan med Mammi och också en del shopping som jag är nöjd med.

Ikväll är det veckofinal i Farmen men just nu ligger jag och känner mig mätt efter en god sallad såhär på kvällskvisten!


2013-03-08 | 21:07:00 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Snygga brillor :)

P.S Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle verkligen vara jättegulligt av dig! <3
http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

2013-03-10 // 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback