Vädret skojar

Vad hände med vädret? Det här är inte okej.. Såg juförsig att det var vitt på backen när jag gick och lade mig i går kväll, men nu är det ju massor igen! Vad hände med våren? Lust att bara krypa ner igen och vill absolut inte ge mig ut i det här vädret, men a girl have to do what a girl have to do! Så, på med ett hel lass kläder och rusta inför detta väder, det är bara att hålla ut.
Jag ska först ner på stan för ett möte (skulle inte förvåna mig om spårvagnarna inte går som de ska, bara för att vår bil för tillfället inte fungerar), sedan vidare för ytterligare möte, men då med facket, hoppas verkligen att vi kan lösa saker och ting idag så man får någon rätsida på det här!
 

2013-03-13 | 07:03:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback