Jag är tillbaka!

Hej allihopa! Som ni säkerligen vet så åkte jag ju på halsfluss för ca en månad sedan och troligtvis fick jag tillbaka det nu för ca 1 vecka sedan och har därför varit mest sängliggandes och äter antibiotika, därav inget bloggande. Men nu känner jag mig bättre och har samlat ihop en hel del grymt material, och nästa vecka kommer jag att avslöja en hemlis som är super rolig! 

Igår blev det jobb mellan 14-19, var skönt att vara tillbaka och träffa lite folk samtidigt som man blir en aning trött av Antibiotikan. Under rasten träffade jag på en gammal klasskamrat och det var uppskattat, har inte träffat henne på ett år (sedan studenten) och insåg hur mycket jag saknat henne!  Tiden går ganska snabbt eller vad säger ni? 

 

2013-05-08 | 00:15:29 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback