Liselotte Watkins for Oriflame

I min senaste beställning från Oriflame (katalog 6) så hade vi ett samarbete tillsammans med Liselotte Watkins och jag kunde inte annat än att beställa denna underbara take away mugg. Hur snygg som helst, och dessutom så brukar jag nästan alltid köpa en Kaffe eller Chai latte påvägen till jobbet, eller påväg hem från jobbet, och med den här så är iallafall resan till jobbet fixad! Chic och snyggt motiv! Gissa vad priset var för denna limited edition vara som nu är slut då? 79:-! Super nöjd tjej kan jag lova! 

För er som inte vet vem Liselotte är eller vad hon har gjort för verk, kan kika här: Liselotte Watkins, hon är hur grym som helst! 

2013-05-13 | 23:09:17 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback