Lite uppdate

Vet att bloggen i princip legat nere några dagar, jag har haft fullt upp och min hals har inte varit den bästa så de få minuterna jag fått att slappna av så har jag tagit den tiden till det och idag träffade jag min efterlängatde snutta, va alldeles för länge sen!!! Jobbat 4 dagar i sträck och idag och imorgon blir det vila innan de är dags för jobb igen, egentligen så gör jag inte mycket annat nu än att hålla på med jobb, saker och ting börjar klarna upp sig med min förra arbetsplats och troligtvis blir vi uppsagda nästa vecka, sen styr jag ju med mitt nya jobb som bloggare, jag lovar att skicka en länk till er så fort jag kommit igång! 
Nu kommer det vara fullt upp en vecka framöver men jag ska försöka att ge er lite uppdate så ni inte slutar besöka mig såklart! Ni får gärna komma igång och komentera lite mer, det ökar motivationen och jag blir alltid glad! 
 

2013-05-22 | 23:49:11 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback