Tävling hos Dasha

Jag måste tipsa er om en sak! Jag är med och tävlar om årets goodiebag inne hos Dasha som innehåller hur mycket fina och härliga produkter som helst! Håller verkligen tummarna för detta vore någonting som skulle göra mig hur sprallig och glad som helst då många av dessa produkter redan står på inköpslistan och detta skulle underlätta enormt för min plånbok! 

Tänkte dela med mig av en lista på det som ingår: 
* Guldigt armband från GOOD WORK(S)
* Hörlurar från Urbanista
* Från LOREAL-FAMILJEN <3
- Texture dust
- SUPER dust
- Schampoo
- Balsam
- Hårinpackning/repair
- Hårolja
* FRÅN MAKEUPSTORE:
- 4 ögonskuggor
- 2 blush
- bronzer
- 3 olika täckstift som heter COVER ALL MIX  (KAN VARA DEN BÄSTA PRODUKTEN SOM GJORTS!! LOVE IT)
- Handkräm
- Ögonbryns skugga
- Läpp-treatment i 3-steg
* Victoria Secret "Love spell"
* Fitnessnudlar från Fitnessguru
* FRÅN BANGERHEAD: 
- Moroccanoil
- Hårspray från Sebastian RE SHAPER
- Handtvål från Molton Brown
- Tweezer från Bangerhead


2013-05-11 | 00:28:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback