Lalala

En lugn och stillsam helg? Nej.. Vänta nu lite, helg vad är det? Mina helger brukar nuförtiden vara placerade mitt i veckan. Har knappt haft en lugn stund, men trots att stress så är jag oerhört glad och nöjd iallafall, för det har varit så trevligt!! 

I Fredags åkte vi iväg för att inhandla lite presenter på kvällskvisten, hamnade senare hemma hos Svärmor på middag vilket var jätte trevligt och alldeles för länge sedan, avslutades med kanelbulle trots att jag inte hade tänkt äta någon haha. 

I Lördags var det full fart, jobbade fram till 13.30, iväg på 1:års kalas 14.00, hem till svärmor, iväg på 40:års firande ute på restaurang 18.00 och så vidare, somnade som en stock när vi kom hem. Söndagen var också fylld med jobb och fix, klockan 18.00 var vi på plats hos min syster med resten av min mammas sida för att fira min 20:års dag, vi åt middag och jag fick jätte fina paket, tack!! 

Nu är det helt plötsligt Måndag och vips så var helgen slut, det har gått i ett och imorgon (Tisdag) är sista jobbdagen i sträck, sen väntar 2 dagar av vila innan de är dags att dra igång igen. Nu blir det bilder och jag tackar för mig ikväll: 

2013-10-07 | 23:59:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback