Hur det ser ut..

Märks att det var ett tag sedan man var inne här och skrev, precis som em vän sa till mig så har de ändrat hela upplägget på hemsidan, vore det inte för att jag redan arbetar i liknande program annat ål så skulle jag nog vara lite små surna men icke, 

Det här med fritid blir det inte så mycket av, är det inte mina älskade arbeten som tar upp tiden så är det annat som ska fixas och donas med, det gör egentligen inte mig så mycket, jag gillar att ha saker att göra, men ibland behöver man hinna med lite tråkiga saker så som att tvätta exempelvis.. 

Igår var jag uppe på akuten för mitt knä har bråkat i över en veckas tid och har inte gått åt det bättre hållet som jag hela tiden hoppats på, utan istället mot det värre. Självklart så fick jag inte den hjälpen som jag hade hoppats på utan istället så tog de lite blodprover och skickade hem mig med morfin och med ordinering om att vara hemma i veckan och vila samt hänvisade till att ringa sjukgymnasten som idag då, sagt och gjort och dessutom skönt att jag fick en tid redan imorgon, ibland tar det ju evigheter menar jag...

Känner mig redan rastlös över att vara hemma, var så sjukt taggad inför jobbet denna veckan då jag varit ledig över helgen och vi nu påbörjar vår Triumph kampanj med 25%, men ibland får man helt enkelt bita i det sura äpplet och se det positiva i det negativa. 


Så nu säger jag godnatt för ikväll och hoppas att ni mår bra där ute.

2013-09-24 | 01:13:29 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag kikar in för att tipsa om en tävling inne på bloggen som du gärna får vara med i:
http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/09/23/tavling-vinn-en-valfri-mossa-fran-alicemossan/#

Hoppas du har en härlig torsdagskväll :)

2013-09-26 // 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback