Clothes

Rensat ur garderoben för fullt här hemma, jag har alltid varit sån att jag avskyr att göra mig av med kläder, varje plagg har sitt minne och tid, och jag vet med stor sannolikhet att jag inte är ensam om det. En nära vän till mig är helt amazing på det planet, hon har stenkoll på vad hon hade på sig den 3 mars eller 7 april för 3 år sen, någonting som jag inte har en aning om haha.

Jag kommer ihåg när vi var 13-15 år, någonstans där emellan och man hade tjejkompisar över och alla var så nyfikna på min garderob som var överöst med kläder, medan jag själv kände mer som alla gör: "jag har ingenting att ha på mig". Men det var väl lite så, man sparade allt och tänkte att man kanske har nytta av det i framtiden. Och ja! Jag har faktiskt haft stor nytta av mycket. Men nu är det mycket som åker till Hela människan, och vissa saker åker med till loppisen i sommar. Nedan bjuder jag på en Burberry keps som är till salu för 200:- om någon är intresserad, O.Z och Unisex, komentera! Samt en mycket gammal bild från förr (det ständiga problemet att inte ha någonting att ha på sig)
 
 

2014-04-02 | 03:37:00 | Bloppis | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigeeln

Ser ut som ett helt annat rum :p

2014-04-02 // 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback