Lunchkok

Igår kväll, väl hemma efter jobbet tog jag tag i att göra storkok här hemma, det var första gången jag gjorde det och det tog ju faktiskt inte så himla lång tid att göra 4 olika rätter. Nu slipper jag varje dag vid lunchtid tänka på vad jag ska äta och när jag ska hinna det, nu är det bara att öppna frysen! Kom dock på i efterhand att matlådorna inte skulle vara ett bra alternativ, så istället fick det bli påsar och det är ju mycket enklare att portionera ut i. (Jag har utgått från att varje påse räcker till ca. 1- 2 luncher) sen får man ju lägga till lite sallad, liiiite svårt att frysa det kanske. 
 
 

2014-04-11 | 14:23:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback