A hell of a week

Stressig vecka, stressig sömn, stressad Dessie har nått sin maxpunkt. Vet inte riktigt hur jag ska reda ut allt för att det ska gå runt, känns som huvudet snart sprängs! Men jag är van att få hantera det och försöka få ut något positivt ur det! Jag blev åtminstone riktigt glad när A kom förbi på en fika igår!!
_______________________________________________________

Fick hem två par av mina efterlängtade Twiggy fransar igår, måste säga att jag är oerhört nöjd! Fick även ett paket från min pojkes farmor igår, hon är otroligt söt! Två underbara ljuslyktor i hjärtan, som ni får se vid ett senare tillfälle!
 


Pengarna kliar i fingrarna på mig.. ska jag köpa den där söta blusen som mitt hjärta slår lite extra för? Eller ska jag vänta ett tag och se vad jag känner då? Min hjärna vill inte samarbeta men det är ju inget ovanligt så här års..

2011-11-18 | 09:29:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback