Against all odds, on my way to the stars

24 NT 
 
I Onsdags var 24 NT och filmade när vi gjorde sår & intervjuade oss angående Stylist SM. Det var riktigt nervöst innan, men det gick helt okej, jag blev inte helt nöjd med såret, men jag har så höga krav på mig själv och stressen gör inte saken bättre! Det var iallafall roligt och som ni vet är det andra gången jag är med i 24NT, när det har med Styling att göra, och idag (Fredag) visas inklippet på tv och nätet, jag misstänker även att det kommer sändas under helgen!

Nu säger jag god natt efter en kväll med Jeppe, Sandra & Christoffer och önskar er en riktigt trevlig påsk för det ska vi ha.

Här kan ni se inklippet: http://www.nt.se/24nt/#category=0&date=Friday&clip=0&startTime=0m0s
 

2012-04-07 | 00:01:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback