Alla dessa spontansaker

Igår fick jag hem nagelsakerna!! Tjiho. Så igår kväll och idag har jag mixat och trixat med det, man måste alltid försöka förstå sig på nya produkter.

 
Min fina svärmor ringde mig i eftermiddags och frågade helt spontant om vi skulle käka något så hon hämtade upp mig och så for iväg och satte oss på Athenas uteservering, mysigt! Min älskade C har varit iväg hela dagen och fixat med Golfen samt hjälpt Martin, så när dem var färdiga mötte jag upp dem + Viccan, blev en tur ner till Leons, samt ut till Lövstad Slott för lite vandring, dock var det massor av folk där så jag och Martin fick gå vår promenad själva! Nu är vi hemma efter att spontan åkt ett varv, varit hos sandrisen och skjutsat lite folk.

Imorgon sover vi ute hos mammsen men innan dess ska jag hinna fixa med både papper och göra Sandras naglar fina! 
 

2012-07-01 | 13:43:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback