Awesome

Började tidigt imorse men puh så mycket jag har fått gjort! Planerat inför modevisningen, känns fortfarande som det är tusen saker kvar att göra! Vi sprang runt till alla sponsorer och liknande. Träffade Anni och Becca på stan, tog en fika hos Becca innan vi åkte hem och fortsatte städa. Sandrutt fick en skinnsoffa av mitt hjärtas mamma så dom fixade men det under tiden! Vi åkte iväg på jakt efter lite småsaker, utan resultat!!!, men kom hem med annat (börjar bli en vana) bl.a 2 milkshake glas! Nu känner jag mig nöjd och ska fan klappa mig på axeln, för nu är det kliniskt rent här hemma och mina ögon slocknar vilken sekund som helst! 

Tack till Sandrutt som är så snäll duktig och underbar som tvättade de nya sängkläderna för att jag ska sova ordentligt (nu slapp du facerapa mig;)) förresten, tror Busan flörtar med dig, hon invigde sängen och låg kvar, hade du kattgodis i tvättmedlet?;D
 

2012-05-05 | 12:01:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback