Dagen i korthet

Lååång dag i dag!:) Går igenom den i korthet.

Började vid 8.10 idag, hade prov som jag hade missat eftersom jag varit sjuk. Så först gjorde jag karaktärssminkningen på 1,5 h på Sandra, som blev en kvinnlig polis som inte bryr sig så jätte mycket om sitt utseénde.
 

Gick sedan till läkaren och tillbaka till skolan och käkade, jag är så himla sur att dem inte kan göra liknande rätt det vegetariska som det vanliga, dvs: är det köttfärssås, så finns det något som kallas för cornfärs!!!!

Efter lunchen gjorde jag programledarsminkningen på Elin, då även hon fick en mer naturlig look med lockar framtill som sedan fästes bakåt, lite romantiskt! Och därefter blev den 15 minuters finishen. Dock så glömde vi fota i slutet för hon hade brottom till bussen.

 Hade ingenting att göra tills psykologin började, så jag yrade mest runt tills min väska gick sönder.. bu!
När pappa hämtade mig åkte vi till Willys och handlade, söt äldre kvinna bjöd mig på en läsk, trots att jag sa att det var okej!! Fin gest, hon kommer nog få bra karma =). Hämtade sen min plånbok ute hos C,s mormor och morfar och vi hann bara komma hem sen gick jag och lade mig och sov ett par timmar tills Paulina och Micke kom över på fika hos pappa, jag har saknat Busan otroligt mycket!! Nu har vi bäddat ner oss och ska se Big Brother som vi missade igår! Kan tillägga att jag saknar min Sandrutt också.

Anyway. Natt i natt.

2012-03-13 | 14:49:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback