Done & Fine

En helt slut men lycklig tjej! 12 års studietid har nu äntligen tagit slut, och det är med både glädje och tårar. Jag har så många både bra och mindre bra minnen, och jag tror aldrig det hade gått utan vissa personer; F som knaglat sig igenom kvällar och nätter med mig för att jag skulle förstå, min älskade S som ställt upp in i sista minut och alltid pushat mig, A & B-M som kommit och hoppat i sängen när jag inte kommit upp på mornarna och som varit otroliga glädje spridare, samt många andra som jag vill säga tack till! Nu ligger jag här och försöker summera allt, komma på vad jag vill göra med allt jag lärt mig, om jag ska fortsätta på den banan eller ge mig in på något nytt, men det är svårt och just nu har jag ingen som helst aning, ska börja plocka i ordning alla blommor och presenter jag fick igår på min studentmottagning ( ett stort tack till er som hjälpte till igår ), ni alla är helt underbara!! Samt måste jag hitta ramar till alla fina diplom och utmärkelser. Nu måste jag försöka sova , men bara så ni ver så är jagutan dator just nu då den är på finputsning, Men den kommer nog nästa vecka!
 

2012-06-17 | 22:35:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback