Dreams

Blev ingen bingo hos svärmor idag, utan fick bli här hemma istället. Hjärtat jobbade över så jag fick läsa upp siffrorna för honom när han kom hem, ingen av oss vann något dock, men det är kul ändå! :)

För tillfället sitter jag och rensar garderoben, men gud vad svårt det är att ens tänka tanken att göra sig av med något!! Jag brukar gömma dem och låtsas att jag gjort mig av med dem, bara för att det känns bättre. Så jag undrar vad jag hittar när jag väl ska flytta haha! Byxor från när jag var 14 kanske?, kan ju vara något roligt. Jag ska iallafall ha en walk in closet när jag flyttar, och ett snyggt kök och mycket plats, det är väl dem ända kraven jag i stort sett har !
 

2011-12-30 | 09:40:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback