En dag i taget

Helt exhausted! Haft tre riktigt jobbiga dagar då humöret svängt upp och ner, sömnen varit kaosartad och dem flesta i min närhet har fått stå ut med den mesta skit som finns. Så ni som känner er drabbade, förlåt.

Igår vaknade jag vid halv två och var helt förstörd, förstod inte att klockan var så mycket, men jag tror allvarligt att stressen håller på att ta över min vardag just nu, tror det är dags att börja strukturera upp lite.

 
Åkte med Malin till hageby centrum för att inskaffa oss saker till Stylist SM imorgon, Onsdag. Köpte lite extra smått och gott. Sedan skjutsade hon hem mig till svärmor där vi käkade lite, skrattade oerhört och fixade med Facebook innan Christoffer kom. Somnade väl ändå skapligt, trots det skrek jag i morse att han skulle stänga av klockan, fast det visade sig att det var min klocka och att han redan hade åkt till jobbet.. *suck*

2011-11-15 | 09:25:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback