hAPP

Den här dagen har gått hur snabbt som helst, lillan fyllde 1 år och mamma skjutsade ut mig dit redan vid 15.20, mycket paket och stojj, jag köpte en klänning, en långärmad och en sparkdräkt till henne. Vi kom hem runt 21.00 och såg film innan det blev dags att laga käk. Ris med currywook gryta och snittade korvbitar. Mums! Har även plockat ihop lite saker jag ska sälja som en tjej kommer och hämtar imorgon.

Några frågor:
Angående No Poo: Jag vet faktiskt inte varför jag kör på det, det är väl det bästa för håret men jag är nog fortfarande rädd för att gå omkring med fettigt hår, även om det inte blir det.
E-ciggen: Jag borde ha fortsatt, men dum som man är så börjar man med vanliga ciggaretter igen, jag har dock lovat mig själv att dra ner på det!
Make up råd: Vill man vara fin får man lida pin!

2012-01-03 | 16:17:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback