Hej, vi håller på att städa i apburen!

Haft två helstressiga dagar med förberedning inför pappas födelsedag på Tisdag! Igår hade jag bara nagellektion i skolan så vi åkte till Diamanten och fikade lunchade och fikade igen, även mammsi kom förbi en stund. Vi åkte sedan vidare på jakt efter ett fäste till balkongen, utan resultat.(dock hittade mitt hjärta ett senare) Anni panni kom hem hit, hjälpte mig att tvätta fönstrena och annat, när hon var tvungen att åka fick jag för mig att vi skulle åka till Ikea och inhandla lite nya persienner och sängkläder, så vi ringde Sandrutt och stack iväg! Det var väl en upplevelse i sig som vanligt kan man ju säga lite diskret, när vi väl kom hem efter några timmars roligheter insåg jag att jag hade köpt allt utom persienner, men jag ger fan inte över 300 kr för EN persienn som måtten inte stämde på, så det får vara tills vidare. Väl hemma blev det resterande städning och sen bums i säng! 
 

P.s bloggar från iphonen, går bara att skicka en bild då.

2012-05-05 | 16:54:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback