Kvällar och nätter.

De flesta kvällarna i December såg ut som följande.. Det var mycket jobb och mycket annat som skulle ordnas med så varje lugn stund jag fick blev till att hämta nya krafter och vad passar inte då bättre än tända ljus och en ovanligt bra bok? Jag gillar som sagt att ha många järn i elden, men återhämtningen är minst lika fantastisk! Såg förresten någon artikel eller liknande om att boken ska bli serie/film, låter grymt! Dock så är tanken att något amerikanskt/engelskt bolag ska göra den vilket känns sisådär, hade hellre velat ha det i svensk version.
 
 

2014-01-18 | 10:04:30 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigeln

Dutti ru'ä ;)

2014-01-19 // 15:00:50
» joanna-livet med asperger

Hej!
Tänkte bara tipsa om mitt alla hjärtans dag tävling där du kan vinna valfritt nagellack från highgrade. se populära sortiment.

http://www.domkallarmighannes.com/2014/01/alla-hjartans-dag-tavling-i-samarbete.html

Gillar du inte sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

2014-01-21 // 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback