Lördag

Det finns mycket smått som jag är irriterad på just nu, även fast jag inte vill lägga energi på idioter till människor. Men för mig har det alltid funnits en tydlig gräns på vad som är okej i en vänskap och inte, men många människor verkar ju vara totalt dumma i huvudet rent ut sagt. Har man redan en gång tidigare påpekat till personen att man anser att någonting den har gjort känns fel gentemot mig, och personen gör samma sak igen, då är den ju antingen helt inkompetent eller bara rent utav dum i huvudet. Så du ditt kryp kommer inte få ta del av mina idéer i framtiden, och ska du bli så successful som du tror, kanske det är dags att fantisera ihop egna idéer istället för att sno andras. Och seriöst din inställning till det hela?, du är fan inte ens värd tiden.

2011-11-05 | 20:35:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback