Måndagsmorgon

Puh! När man väl har stressat inför något och dessutom inte varit 100 % frisk så tar det på krafterna, och det har jag verkligen känt av i natt! Jag vaknade två gånger, först vid halv två sen vid tre när min man kröp ner i sängen brevid mig efter att ha kommit hem från jobbet. Att man ställde fram klockan i går natt gjorde väl inte saken direkt bättre!Detta resulterade i att det var en aning jobbigt att gå upp för en stund sen, men solen skiner och mitt kaffe är godare än på länge. 
 
I Lördags var vi ute i Skärblacka på kalas och firade två stycken ur Christoffers släkt! Vi köpte en skateboard till lillkillen, och han var så sugen på att gå ut och prova den direkt! Det blev fika och annat trevligt som vanligt!:) Kvällen avslutades hemma hos Sandrutt där vi spelade Wii och skattade lyriskt åt mitt goda humör! Igår dvs. Söndag passade jag på att städa och sortera alla saker som vi hade med oss till Göteborg, killarna i huset åkte iväg och jobbade medan Sandrutt kom över och såg BB med mig. 
 
Sammanfattningsvis så har helgen varit otroligt givande och rolig, samtidigt som jag har varit otroligt trött. Men nu är det dags att ta tag i allvaret igen, och därmed även allt plugg jag har i ryggen som jag lagt på hyllan under den senaste veckan. Så here we go! Hoppas ni haft en lika trevlig helg som mig, borsett från tröttheten! Och passa på att njuta av solen, nu när den äntligen är här!

2012-03-26 | 17:08:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback