Minnen

Saknar verkligen gymnasietiden, visst det var inte så himla längesen, men nu förtiden tycker jag dagarna blir till veckor som sedan blir till månader och tiden går bara helt enkelt för snabbt! Jag och tjejerna hade sååå roligt periodvis (Malin & Elin är tyvärr inte med på kortet!). Vi sågs nästan varje dag och det fanns alltid någonting att skratta åt, hur arga vi var på vissa beslut, hur sjuka saker som inträffade blev, till humor. Ja.. Idag har alla sitt! Men tusan om vi inte snart ska kunna ses allihopa!

Funderar på att placera om min blogg, Blogspot.com, har nämligen ett begränsat minneskort för bilder, och detta har tydligen blivit fullt redan, lite tråkigt! Och jag vill ju inte behöva gå bak i bloggen och radera massa inlägg, för att få plats med nya, det förstör lite av min idé med att just ha en blogg. Jag vill kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde för ett år sen, inte känna mig tvingad att välja och ta bort inlägg jag lagt ner tid på och saker jag faktiskt vill minnas.
 

2012-10-19 | 16:47:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback