Modellfabriken -avslut

Precis avslutat något som under hösten fick mig att må så bra, underbara medmänniskor att jobba med och enfantastisk arbetsmiljö, och jag hoppas att jag kommer att vara där igen framöver! Men modevisningen kommer att ta all tid som finns för att få ihop på bästa möjliga sätt , och denna tid är ju dessvärre lagd på Fredagar! Så jag vill bara ge ett stort tack till er på Modellfabriken! Ni gör ett grymt jobb och eran positiva attityd gör er så underbart bra! Ni får en verkligen att känna sig välkommen på bästa möjliga sätt. Och alla ni som funderar på att bli modell för en dag - KÖR HÅRT! Ni kommer ha den roligaste dagen på länge och kommer bli så vackra och känna er så speciella!

 
(bild lånad av Martin Roth)
Här blir ni sminkade innan ni går vidare in till fotostudion där världens härligaste fotograf finns! 

2012-02-03 | 14:28:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback