Mondays are like

Måndagar är bra, man får så mycket uträttat! Som idag exempelvis har jag hunnit med hur mycket som helst, * trots det hade jag hunnit få in mera säger mitt huvud*.

Haft en så fin kväll med min snutta, hon är alldeles för bra den tjejen! Milkshake, film och en hel del tårar och skratt. Kompromisser är bra, alla som känner mig vet att jag älskar massage, och idag gjorde hon min dag! Efter lite filmtittande bar det iväg ut en stund innan det var dags för och bädda ner sig.

Imorgon ska jag till läkaren vid 11, tur att hon följer med mig som moraliskt stöd, jag hatar att ta sprutor... Eller alltså, ska dem bara ta vanligt blodprov är de inga problem, men när de ska hålla på o spruta in massa jävla skit så svider det ju något så förbannat! Det är som om man har en full ballong, sen ska man helt plötsligt ha in massa mer luft i den, de går JU INTE... För den sprängs eller blir ful. Ja det där var nog en bra liknelse!

Ska försöka styra upp de här med bloggen imorgon också!! Men jag funderar, går de och forsla med alla inlägg över dit mån tro? De borde ju faktiskt gå.

Godnatt. 

2012-10-22 | 18:29:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback