Nyårsafton

Påbörjade dagen med jobb fram till klockan 14, många tycker nog att det är både jobbigt och frustrerande att arbeta på nyårsafton men för min del var det helt okej, det är ju inte så att man är borta hela kvällen utan ett par timmar mitt på dagen som man ändå kanske bara hade sovit bort. Efter att jag hade slutat åkte vi till C´s mamma för att fira henne lite extra eftersom hon fyllde år. C hade målat en superfin tavla och jag hade printat ut en bok till henne med alla hennes texter från förra året, gissa om hon blev glad? Vidare åkte vi ut till Angelica och firade kvällen där tillsammans med andra människor. Var en aning trött framåt småtimmarna så vi var väl hemma framåt 02.30. 
 
 

2014-01-18 | 09:55:21 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback