Om man hör dålig musik är det ens plikt att dränka den i konversation.

* - Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. *

Lite bilder innan vi åkte till J i Lördags. Förvirrad över att det kliade så fruktansvärt i ögat och att jag inte såg något själv, så fick S titta närmare, ett stort sprucket blodkärl i ögat :( Bu! Så ont det gjorde varje gång jag blinkade. Men trots det så klarade jag av kvällen och hade ganska roligt, J var trött redan vid 00 dock.. så vi åkte hemåt, jag och min man satte oss och såg klart på Arne Dahl innan han skulle skjutsa en kompis mamma hem från krogen!
 
 

2011-02-06 | 08:22:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback