One cat two cats

Ligger och slipar på några design idéer! Tänkte att jag ska få mycket gjort i veckan och det kräver fullt fokus, snart lov också skönt skönt. Imorgon måste jag klippa mig också! Hatar slitna toppar!!! Förövrigt var jag och karln utan bil ikväll, pappa fick låna den till jobbet då hans gått sönder:/ typiskt så är saaben inte riktigt körbar just nu, men vi klara oss bra ändå :) bloggar från mobilen nu, provar att lägga upp en bild från gårddagen när
Grabbarna styrde med massa konstiga experiment! Äsch.. Det gick inte:( så om någon vet hur man gör, skriv en rad så blir jag glad. 

Den här veckan bjuder makeupen och håret på Tv & film projekt!!
 

2011-02-05 | 08:21:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback