Pushed

Resan till Nyköping blev skapligt humoristisk när pappa var shoppingsugen, fram och tillbaka, fram och tillbaka in i en butik,ut, och in i en annan! Men jag fick med mig en hel del fynd hem jag med (tack pappa!) På hemvägen stannade vi vid Nyköpingsbro( i den stora godisbutiken med 700 olika sorter!!), det var en ganska stor besvikelse, men några nostalgitrippar blev det, bl.a blå elefanter!! 

En välkomnad kaffe hos Sandra, en sväng hem och lasta av sakerna, möta upp Sandra och Martin sen ner till Ingelsta där det blev glass och en rundtur i butikerna med grabbarna, ut och hämta Pamela, ut och bada (eller ja, P & S badade, jag doppade fötterna och C var fullt påklädd) inget första heldopp idag heller, tror jag blivit för bortskämd med varmt vatten.. Vi hade även en mysig fikastund innan vi äntligen åkte och fixade så vi fick lite käk i magen, kvällen avrundades med film, "På andra sidan" helt okej men nu är jag otroligt trött och jag lär sova som en stock idag. Natti natti alla barn!
 

2012-07-26 | 02:22:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback