Resumé

Har fått massor uträttat idag, hämtat ut min fina kavaj som varit på kemtvätt, varit i diverse butiker, spelat hemma hos Sandrutt och lånat hem Hulda! Vi avslutade dagen hemma hos oss eftersom C köpt ett nytt spel, och eftersom Sandra är lika galen i spel som han, så lät jag dem hållas! Istället fick jag ordning på lite här hemma, pappa åkte iväg på kryssning idag och på Lördag ska vi ha kräftskiva här hemma!

 
Imorgon kommer Anni förbi och ska lämna bilderna från min student, det ska bli roligt att se! Ska även försöka hinna med att klä om stolarna på balkongen, rensa ur lite kläder och få ut på annons, samt fixa naglarna, men troligtvis orkar jag inte vänta med naglarna till imorgon, så lär väl sätta mig med det nu.
 

2012-08-23 | 13:22:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback