Shopping

Delar från helgens shopping! Skulle ha fått tag i några fler saker men det kom jag på när jag väl var hemma! Väntar på att en viss butik i England ska få in en produkt som har varit slut på lagret väldigt länge ska komma in igen, dem har lovat mig i slutet på Februari så jag håller tummarna! I övrigt var Fredagen rätt mysig på dagen då jag och Sandra strosade omkring på stan och lunchade. Vi fick oss även ett gott skratt när en person som jag vet vem det är blev gripen för snatteri, dessutom var människan inte tonåring utan vuxen! Men det är väl som en vän till mig sa som jobbar i klädbutik, att det mestadels är äldre människor som snattar, och inte ungdomar som dem flesta tror!
 



Min kamera sladd har totalt fått fötter, så det är också en anledning till att det varit ovanligt tyst på bloggen, tycker inte det är så roligt när man inte kan ladda upp bilder, men jag ska leta imorgon om jag orkar, jag har tyvärr fått något ordentligt fel på bäckenbenet (tror jag att det är), för jag kan knappt lyfta benet utan att skrika och det har varit såhär i flera dagar, så imorgon när jag vaknar är det sjukgymnasten som gäller, och sedan vidare till sjukhuset för ytterliggare undersökningar!

Sportlovet har varit helt okej, men som vanligt har det gått alldeles för fort. I början på veckan träffade jag mamma en del och vi gick igenom hennes förråd med kläder, väskor och skor, och jag överdriver inte när jag säger att kvinnan har över 100 skor som är oanvända och ändå står hon inne i en butik och provar skor jämt!!! Vi rensade iallafall ur ordentligt och jag fick även med mig 2 kassar hem med diverse saker, och imorgon kommer jag även få lite grann av min syster som snart flyttar!

Hoppas ni haft ett bra lov/arbetsvecka, imorgon är det Måndag och det betyder nya tag, jag har sån oerhörd ångest för jag missade flera dagar innan lovet p.ga sjukdom, och nu missar jag imorgon med! You have to stay healthy Dess! For your own sake. 

2012-02-26 | 14:04:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback