Stress till max

Såhär ser jag ut just nu!!! Jag har massor att göra, och känns som att huvudet snart sprängs! Eftersom tandläkaren blev inställd och flyttad en månad fram i tiden så blev det lite shopping och mystid med mammsen! Vi träffas så sällan nuförtiden tyvärr, men det är så när man har mycket att göra! Sätter mina studier främst, för mig är det viktigt att ha bra betyg när man slutar skolan. Men när det är så här mycket att göra så är det även viktigt att sätta upp mål, och när man har uppfyllt målen är det viktigt att ge sig själv något som gör en glad! 
 
Nu har jag städat i snart 2 timmar, och det är mycket kvar som ska göras bland annat:
* Tvätta make up borstarna
* Styra upp allt smink och alla hårprodukter
* Ta ut det viktigaste av tv och film häftet och plugga
     etc.etc.etc. 
 

2012-02-08 | 17:06:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback